Každé dítě může vystupovat maximálně 2x. Jednou samo za sebe a jednou ve skupině. Vystoupení dětí hodnotí porota složená z osobností, které nás podporují. Letos bude tříčlenná. Mezi prvními můžeme prozradit porotce, kterým je sportovec, několikanásobný mistr Evropy, vítěz Světového poháru, účastník dvou letních OH a olympijský medailista z LOH v Paříži. Porotci hodnotí výkony dětí slovně po každém vystoupení a bodově. Bodování je tajné a dozví se jej děti až na slavnostním vyhlášení v neděli při předávání cen.
Naše talentová soutěž dokazuje, že to nemusí a není jen o tanci a zpěvu. V minulých letech děti hrály divadlo, předvedly moderní gymnastiku, hrály na bubny, kouzlily, malovaly nebo dělaly parkour. Necháváme to čistě na dětech. Prosíme ale ty, kteří děti připravují a pomáhají je, aby je vedly k soudnosti, abychom společně předešly možnému zklamání před sebou i všemi ostatními.
Na registraci je času dost. Přesto je kapacita již téměř naplněná. Registrace za děti vyplňuje pověřená osoba za dětský domov, která následně komunikuje veškeré záležitosti. Prosíme o včasné informování jakýchkoliv změn. Registrace je závazná a prosíme o provedení do 1.9.2025
Startovné se hradí až po registraci dětského domova a to v měsíci říjnu. Konkrétně od 1.10.2025 do 31.10.2025. Startovné jsme pro VŠECHNY dětské domovy stanovily na 250 Kč / dítě / den. V ceně je zahrnuto stravování po celou dobu akce, raut pro děti i dospělé, ubytování, parkování a program pro děti. Výše startovného se odvíjí od zvýšených nákladů (energie) na pronájem celého kulturního domu, domova mládeže, jídelny, parkování a dalších věcí.
Tato akce má přesah daleko větší než si možná někdo pod pojmem talentová soutěž může představit. Představte si, kdy v životě se Vám podaří na jednom místě vidět děti a dospělé z 25-30 dětských domovů z naší země. A to není vše. Program pro děti je pestrý a pečlivě připravený, ale my myslíme i na tety, strejdy, ředitele z DD, které vzájemně dlouhodobě propoujeme. A tato akce je k tomu jako stvořená. Můžete se těšit na řadu zajímavých hostů z řad VŠ pedagogů, právníků, psychologů, ale také našich úžasných partnerů, sponzorů a těch, co s námi pomáhají dětem v dětských domovech.
VŠECHNY dětské domovy prosíme o příjezd v sobotu 15.11.2025 do 12:00. Odjezd pro VŠECHNY dětské domovy bude v pondělí 17.11.2025 od 11:00. Není problém se poté domluvit na případném přívozu či odvozu dětí z hlavního nádraží v případě potřeby. Jen prosíme tuto informaci sdělit dopředu. Poté Vás rádi vyzvedneme na hlavním nádraží a odvezeme do centra dění na Dukle v Pardubicích.
Program celé akce budeme průběžně aktualizovat na našich sociálních sítích, ale každý dětský domov jej samozřejmě obdrží minimálně 2 měsíce před konáním talentové soutěže.
vedoucí:
Mgr. Jan Klepárník
Mgr. Tereza Čaladi
členové:
Kateřina Klimková
Dominika Maňáková
Barbora Tvrďochová
vedoucí:
Ing. Daniel Šimek
členové:
Filip Drábek
Martin Horečka
vedoucí:
Mgr. Elen Sytko
Bc. Adéla Zmrzlíková
členové:
Lucie Martiniaková
Michaela Rysová
Petra Hápová
Markéta Trundová
Štěpánka Hromádková
Radim Harapát
Markéta Samková
vedoucí:
Bc. Kateřina Lévai
členové:
Mgr. Lydia Petera
vedoucí:
Mgr. Lucie Vtípilová
členové:
Gabriela Rohelová
Zdeněk Steinigl
vedoucí:
Emilie Haničáková